torsdag 14. august 2014

Hipp - hipp - hurra... C-kullet er 6 år idag.

For 6 år siden 14. august 2008 kom denne gjengen til verden. 6 velskapte valper. De var til og med så hensynsfulle at de kom på dagtid, førstemann kl. 12.45
Mor: NUCH Nittini Pia Smilla Vanilla og far: Toshiko's Pe-Ma Brunello.
Førstemann en stor staut hanne, Caesar:
Caesar bor i Oslo og siste gang jeg hilste på han var på slektstreffet hvor bildet under er fra. Her ser du en våken og flott kar, tror ikke mye blir unngått av dette blikket.
Nestemann ut var hannen Castor (Otto til dagli) han bor på en gård utenfor Skien. De sendte meg noen bilder for noe år siden. (Bildet under)
 Tror han trives godt på taket ser det ut til...
Otto har vært på en utstilling så langt jeg vet. Han fikk en hedelig omtale og rød sløyfe. Stor hannhund på maks siden sto det med meget bra hode... osv. Jeg syns han er en riktig flott kar
Nr. 3 tispen Casari:
Bildet her er tatt av Siri Wangen på et valpeslipp her i Hønefoss.
Sari ble ble plukket ut som fôrtispe. Dessverre (for meg) og heldigvis for fôrverten) så hadde hun C-hofter og ble derfor overført til Sølvi og bor i Oslo.
Dette bildet ble tatt på spesialen på Hunderfossen.

Nr. 4 var kosegutten Camillo, har var en rolig og balansert valp. Han bor i Ålesund og jeg får hvert år en liten rapport tilsendt, som jeg storkoser meg når jeg leser.
Så kom veslejenta Chianti - ei lita frøken som jeg var redd ikke ville overleve, hun var svak og hver 3.time døgnet rundt ble hun lagt til hos mor Pia med storbror Caesar ved siden av. Caesar dro i gang melkeproduksjonen og Chianti fikk den næringen hun skulle ha. Hun veide ved fødslen 273 gram.
Livsviljen var stor så dette gikk bra. Da de ble litt større var alltid Camillo ved hennes side og passet på at ikke de andre tøffingene var for hard med henne. Han var alltid ved hennes side.
Utrolig flott og se dette i valpekassa.
Chianti bor i Asker, bildet over fikk jeg tilsendt ifjor på 5 års dagen :-)
Sistemann ut var Casina. Hun bor også utenfor Oslo
Jeg har dessverre ikke så mange bilder av henne, men her er ett.
Med denne lille mimringen ønsker jeg dere alle en flott 6-års dag og håper det vanker en ekstra godbit idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar