tirsdag 26. april 2011

Tirsdag 26. april

Hei på dere. (Dere kan klikke på bildet så blir det større)
 Jeg vet at det er mange valpkjøpere inne og ser på blobben. Hei på dere og alle andre. Det er en stund siden jeg har oppdatert nå for det har vært relativt rolig i valpekassa. Dog valpene har utviklet seg fra dag til dag. Nå har alle åpnet øynene og jeg ser at for hver tid som går så er det også stadig flere som får hørsel og følger mer og mer med.
Noen som vil påta seg å skille dem fra hverandre, jeg har aldri tidligere hatt et så ensartet kull. Jeg vet jo hvem som er hvem når jeg tar de opp og ser på tegningene dems.
Nå har de begynt å stavre seg fram i valpekassa på utstøe ben og det kan gå ganske så raskt å forflytte seg.
Jeg legger inn de bildene jeg har tatt idag uten altfor mange kommentarer.







De vil nå utvikle seg i rakettfart. Jeg har idag vært å kjøpt et partytelt til å ha over valpebingen som skal være ute i hagen. Stua vil få en ommøblering denne uken også for å gjøre plass til dem der.
Nye bilder vil bli lagt ut etterhvert som ting skjer. Skal også få litt hjelp til å ta bilde av hver enkelt til hjemmesiden min.
Alle her ønsker dere en fin uke med masse utvikling.
Husk den som står stille komme ikke videre.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Vi koser oss og ser på bildene og gleder oss til valp.

    Hilsen Kari,Julie og Malin Bøhn

    SvarSlett