onsdag 16. desember 2009


Hei.
Her må jeg nok begynne krabbe før jeg begynner å gå. Planlegging er visst ikke helt min store "greie" så jeg kaster meg ut i det som ofte faller meg inn. Da jeg ikke helt vet hvordan denne bloggen utvikler seg må jeg nok bare prøve meg fram foreløpig.
Litt om meg selv:
Jeg er en stor hundeelsker og veldig opptatt av avl for hundens veferd og helse. Kommer nok tilbake til endel rundt dette senere.
Ellers er jeg en hobby maler og er medlem er Ringerikes Malerklubb. Har akkurat hatt min første separatutstilling, det var litt av en utfordring men skikkelig gøy.
En ting som er nær besektet til dette er fotografering og jeg tar ofte med meg kamearat ut når jeg lufter min 4-bente følgesvenn.
Når det gjelder det jeg putter inn i munnen er jeg nok opptatt av smak og nytelse; altså mat og vin.
Slektsgranskning er en annen ting jeg er opptatt av, spennende å se hvor man kommer fra og hva som kan ha vært med på å prege meg, bortsett fra miljø da...
Dette var litt om meg og temaer jeg brenner for og som sikkert kommer til å prege endel av denne bloggen.
Håper du som leser dette vil være med på å lage en interessant blogg ved å legge inn kommentarer.
Vi snakkes
Else Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar